Uitverkoop Cosmo


Toen Soed Idee nog een klein Soed Ideetje was, deed ik voor mijn doen een MEGA-investering en schafte in één keer de hele collectie Cosmo Multiworks garen aan.
Dat prachtige houten kastje kreeg ik er gratis bij! En wat was ik er blij mee, want het Cosmo garen borduurt heerlijk, was verkrijgbaar in 92 prachtige kleuren en het allerbelangrijskte; het zit per 2 draadjes op een klosje. Dus geen gedoe meer met splijten etc.


Helaas heeft het Japanse moederbedrijf Lecien, besloten om te stoppen met het Cosmo Multiwork garen en kan ik het niet meer bij bestellen... :(
En met het oog op de naderende verhuizing, heb ik besloten het garen wat ik nog heb dan maar in de UITVERKOOP te doen.



Dus ben je - net als ik - fan van het Cosmo garen, dan is dit je kans om je voorraadje aan te vullen!
De klosjes die nog op voorraad zijn mogen weg voor € 2,50 (ipv 4,00). Je vindt het Cosmo garen HIER in de webwinkel.

Het kastje bewaar ik wel. Na de verhuizing ga ik bekijken of ik het kan vullen met bijv. Aurifil klosjes.

Ook nog een beetje positief nieuws: van Cosmo 2241 (kleur rood tussen DMC 815 en 816) heb ik nu wel strengetjes 6-draads garen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band