Handwerk en Quiltdagen Nieuwegein

Van donderdag 26 tot en met zaterdag 28 november sta ik met mijn winkeltje op de Handwerk en Quiltdagen in Nieuwegein. Je vindt Atelier Soed Idee in standnr. 52.
Ik neem in ieder geval heel veel materiaal mee voor RpW 2016 en natuurlijk patronen, stofjes etc. Ook de opruimbak is weer goed gevuld.
Als je wilt dat ik iets sepeciaals voor je meeneem, mail me dan nog even dan ligt het voor je klaar.

Via Facebook maak je ook nog kans op twee vrijkaartjes!


Woensdag gaan we alles al opbouwen, dinsdag moet ik alles inpakken. Dus dat betekent dat ik maandag de laatste bestellingen verstuur.
Alvast bedankt voor je geduld!

Reacties

Unknown zei…
Vivo tan lejos, en México, pero encantaría estar ahí!!!
Ria zei…
Fijn dat je daar staat. Ik kom zaterdag met mijn dochter. Heb er super veel zin in.
Tot dan. GR. Ria

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band