Kerstinstuif

Zaterdag 6 december is er een "Kerstinstuif" en er zijn nog plaatstjes vrij! Je bent van harte welkom om te komen borduren, kletsen, inspiratie opdoen, elkaars werkstukken bewonderen, winkelen, koffie drinken, thee leuten, nippen aan de glühwein en snoepen van allerlei lekkers.



Uiteraard neem ik spullen uit mijn winkeltje mee en ook Margriet van Tweedehandswerk.nl is aanwezig met haar tweedehands handwerkboeken.
Ook een prima gelegenheid om het materiaal voor Randje per Week 2015 aan te schaffen, ik zal voldoende linnenband etc meenemen.

De kosten zijn € 5,-. Je krijgt dan een leuk kerstpatroontje kado. Tijdens de instuif kun je evt  materiaal aanschaffen, zodat je meteen met het kerstpatroontje kunt starten.



De Kerstinstuif begint om 13.00 uur en vindt plaats in het gebouwtje van "Speeltuinvereniging De Kouwenaar", Woestijnweg 61 in Vaassen.

Graag van te voren opgeven via de webwinkel, zodat ik weet hoeveel mensen er ongeveer komen.

Tot ziens op 6 december!

Reacties

Anoniem zei…
Een beetje ver en ik ben blij met 1 randjes lap vind het leuker om nu iets anders te gaan maken het word erg langdradig.


Gr Sandra.
Anoniem zei…
Jammer, maar ik kan helaas niet komen. Iedereen die wel gaat:
VEEL PLEZIER.

Ellen
Annelein zei…
Wat leuk!!! 't Is dat wij een heel leuk feestje hebben die dag... anders was ik zeker gekomen...
Alicia zei…
Te han quedado unos preparativos Navideños muy bonitos!!.
Un abrazo
Renée zei…
Ik heb er zin in! Tot zaterdag
Hobbyrita zei…
Jammer dat je zo ver woont of ik had zeker langsgekomen.
Heel veel succes gewenst!
Grtjes, rita.

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band