Pompoenen

Vorig jaar had ik hele mooie, witte pompoenen in mijn vensterbank liggen. Maar helaas ging er één rotten.... :( Dus het kleverige pompoensap droop van de vensterbank, in de radiator. GRUWEL!
Dat wil ik niet nog eens meemaken dus ik besloot pompoenen van stof te maken!
Ik ging op zoek naar een patroon en kwam al snel bij deze makkelijke versie van Martha Stewart (klik) uit.
Foto: Martha Stewart

Ik wilde ze alleen heel groot, dus ik nam een stuk ongebleekt linnen van 55 x 110 cm en maakte daar de pompoen van. Het steeltje maakte ik van een bruin/grijs stofje.


Reacties

Dientje zei…
Ik zag ze laatst op de open dag bij Lohuis-Tijhuis in Oldenzaal. Van gekleurde stofjes in oranje en regenboogtinten. Erg leuk en minder troep, haha. Groet,
Dientje
Truus zei…
Dat is inderdaad beter dan al die vieze troep! heb wel een echte,maar die ligt buiten op een tafeltje.
Dit ziet er leuk uit!
groetjes,truus uit Drenthe
Ik ben Esther zei…
Super idee joh! Ik ga er ook es aan denken voor in de vensterbank, m'n hortensia's zijn bijna uitgebloeid en dan moet er toch weer iets nieuws voor in de plaats, toch?
Groetjes Esther
Hobbyrita zei…
Een superleuke pompoen ook al is hij van stof, die kan gelukkig niet rotten. En het is inderdaad een eenvoudige manier om een pompoen te maken. Bedankt voor de link.
Grtjes, rita.

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band