ABZee

Het begint er op te lijken dat we de lente dit jaar overslaan.... Maar vandaag schijnt hier in Vaassen in ieder geval het zonnetje en dat ziet er meteen alweer heel anders uit!
Tijdens onze vakantie borduurde ik het "ABZee" en vandaag heb ik het eindelijk maar eens afgewerkt, zodat ik het jullie kan laten zien.
"ABZee" by Atelier Soed Idee
Fabric: 32 ct. Zweigart Belfast Natural light
Floss: Valdani "Primitive Blue"

Het patroon krijg je gratis bij je eerstvolgende bestelling in de webwinkel!

Ondertussen dromen we maar verder over die hopelijk mooie zomer die we nog gaan krijgen....


Reacties

Hobbyrita zei…
Heel mooi, je ABZee, echt leuk!
En hopelijk komt de lente er snel aan of misschien meteen zomer?
Groetjes, rita.
Annelies zei…
Wat leuk dat dit bij mij bestelling zat ! Super hoor.
Ria zei…
Mijn Sal is net af en ik zie alweer wat leuks. Moet toch echt even een paar affo's weg werken. Hij staat al weer te pronken op mijn blog.

Fijne dag Ria
Mii Stitch zei…
Lovely little ABZee stitching!
Ik droom hard met je mee lieve Simone dan komt de hopelijk warme Zomer ons snel tegemoet! Gaan we samen bootje varen in die heerlijke "abzee", PRACHTIG! Lieve warme lentegroet van Cindy

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band