Schoollapjesdag!

Nog steeds vind ik het jammer dat de lezing van An Moonen niet door gaat op 2 november..... Maar het zaaltje was al gereserveerd, dus ik ben op zoek gegaan naar een leuk alternatief. En ik denk dat ik die heb gevonden!!!



Zaterdag 2 november is het "Schoollapjes dag" in Vaassen! Deze dag zal geheel in het teken staan van de geborduurde "schoollapjes" of "merklapjes".

Annelies van den Bergh (Quilts and Siggies) - verzamelaarster en liefhebster van de bekende (veelal rode) schoollapjes - komt deze dag naar Vaassen.
Aan de hand van diverse lapjes uit haar verzameling zal zij een en ander vertellen over de herkomst, materialen, maaksters etc. Dit wordt de eerste keer dat Annelies haar collectie toont!

Verder zal er een kraampje zijn van Atelier Soed Idee, met allerhande borduurmaterialen en -pakketjes. Iedere bezoekster krijgt een borduurpatroon voor een schoollapje, waarvoor ter plaatse eventueel ook een materiaalpakketje te koop is, zodat je gelijk kunt beginnen.
Schroom niet om ook je eigen schoollapjes van moeder of grootmoeder, mee te brengen en te showen.

Klik HIER om je meteen aan te melden!

Reacties

Lida zei…
Succes gewenst en wat leuk dat Annelies komt! Groetjes
Lida
Monica zei…
Super leuk, wat mij betreft zou het moeten lukken, begin november ben ik in ieder geval in Nederland
renske muller zei…
Hoi Simone.
Wat een leuk idee. Ik ga er over nadenken.
Dikke knuf van Rens

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band