Cocheco Mills Rose Garden

Twee berichtjes geleden liet ik jullie al deze stapel stoffen zien:

En vandaag had ik alweer post uit Zweden met dit tijdschrift:

En waarom dat zo bijzonder is? Nou, hierom:

Een tijdje terug werd ik benaderd door Barbara van Pink&Barbara of ik mee wilde werken aan het ontwerp van een nieuwe quilt. Te maken met de Cocheco Mills stoffenserie van Judy Rothermel. Uiteindelijk resulteerde dat in deze sampler, die Barbara gebruikt heeft als middenstuk van de quilt:


Vervolgens heeft Barbara daar deze quilt omheen ontworpen:


Deze quilt wordt in vier delen uitgegeven als BOM in het Zweedse tijdschrift "Fat Quarter". De stoffenserie is er ook in een blauwe variant: 

Geweldig hè??? Jullie begrijpen dat ik zo trots als een pauw ben!
En vriendin Els (die me ook al zo geweldig geholpen heeft op de beurs) wil voor mij de quilt gaan maken!!! Zodat hij in de toekomst ook te bewonderen is in m'n eigen "winkeltje".

Mocht je interesse hebben in deze quilt.... Ik kan een compleet stoffenpakket met een vertaling van het patroon leveren! (Alleen bij deelname van meerdere personen). Wil je hierover meer informatie, mail mij dan even.

Reacties

Unknown zei…
Hoi Simone,

Nou.....t'is omdat ik dit jaar eerst een heleboel dingen af wil maken voordat ik aan iets nieuws ga beginnen, maar de blauwe variant is wel heel erg mooi!! WOW!! Ik hou deze zeker in gedachten voor wanneer ik weer nieuwe dingen mag maken....

Groetjes, Debbie
marina zei…
both versions of the quilt are beautiful! Congratulations on your design being published.
How wonderful of Els to make the quilt for you. It is lovely.
Anoniem zei…
prachtige stoffen en het ontwerp van de quilt is erg mooi
Janet zei…
O wat maak je het de van-ufo-naar-affo-makers toch moeilijk!! Ik vind de blauwe variant helemaal te gek!!
groetjes janet
els koetsier zei…
Oeps nu moet ik aan het werk. Wel nog ff wachten Simone. As vrijdag op vakantie, na m'n vakantie maar eens een afsoraak maken hoe of we het aan gaan pakken. Hou me aanbevolen voor een pakket.
Solstitches zei…
Congratulations on your lovely design being featured in the magazine as the focus of this gorgeous quilt.
Margaret
Lida zei…
Wow Simone wat een schitterende quilt is het geworden, ja daar mag jij best trots op zijn, want het middenstuk is echt geweldig! Genieten, groetjes
Lida
Elly Geenjaar zei…
Wat kan ik mij dat goed voorstellen dat je zo trots bent als een pauw, zou ik ook zijn hoor. Fantastische Simone, dit had je een paar jaar geleden toch niet verwacht hè, toen je je eigen winkeltje begon.
Guusje, zei…
Wat een prachtige quilt is dit en wat een geweldig mooi middenblok heb je ontworpen. Werkelijk prachtig.
José zei…
Prachtig Simone, een heel mooi ontwerp. maar wat een werk!!! En die kleurtjes bij elkaar.
Echt iets om trots op te zijn, maar niet zo als een pauw, maar trots op je zelf.
Fijn weekend, groetjes José.
petra zei…
Ooh Simone wat prachtig, vooral die blauwe is erg mooi.
Je ontwerp past er perfect bij.

Groetjes Petra
Woooow, da's zeker een reden om trots te zijn en de samenwerking geeft een fantastisch resultaat!
Proficiat!
Carin zei…
Daar mag je zeker trots op zijn want hij is prachtig geworden die quilt met het geborduurde middenstuk !
Miranda zei…
Heerlijk voor je meidje! En schitterende quilt ervoor hoor. Ik probeer eerst eens heel veel te gaan afwerken van al die UFO's.
Anoniem zei…
Congratulations! Beautiful works.
cocoquilts zei…
Your work is beautiful! Congratulations!!

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band